dc.contributor.author | Allern, Tor-Helge | |
dc.date.accessioned | 2012-10-11T10:49:24Z | |
dc.date.available | 2012-10-11T10:49:24Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Allern, T-H. (2008). Forestillinger om viten - noen perspektiv på forskning i drama/teater, 2. del. DRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift, 45 (3/4), 20-24. | no_NO |
dc.identifier.issn | 0332-5296 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145855 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Landslaget Drama i Skolen | no_NO |
dc.subject | teaterforskning | no_NO |
dc.subject | teater | no_NO |
dc.subject | drama | no_NO |
dc.title | Forestillinger om viten - noen perspektiv på forskning i drama/teater, 2. del | no_NO |
dc.type | Journal article | no_NO |
dc.type | Peer reviewed | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Movie and drama: 170::Theatre studies: 172 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 20-24 | no_NO |
dc.source.volume | 45 | no_NO |
dc.source.journal | DRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift | no_NO |
dc.source.issue | 3/4 | no_NO |