Spesialundervisning i grunnskolen - usynlighetskappe eller den troverdige tilpassing av opplæring?
dc.contributor.author | Groven, Berit | |
dc.date.accessioned | 2013-09-23T10:48:31Z | |
dc.date.available | 2013-09-23T10:48:31Z | |
dc.date.issued | 2009-04 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-519-2295-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146871 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Tapir | no_NO |
dc.subject | spesialpedagogikk | no_NO |
dc.subject | grunnskolen | no_NO |
dc.subject | spesialundervisning | no_NO |
dc.title | Spesialundervisning i grunnskolen - usynlighetskappe eller den troverdige tilpassing av opplæring? | no_NO |
dc.type | Conference object | no_NO |
dc.source.pagenumber | s. 1-13 | no_NO |
dc.relation.project | FoU i praksis 2008 | no_NO |