Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLunde, Øyvind
dc.contributor.authorReitan, Bjørg
dc.contributor.authorSandstad, Morten
dc.date.accessioned2009-10-15T13:37:50Z
dc.date.issued2009-10-15T13:37:50Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147144
dc.description.abstractDenne avhandlingen handler om faktorer som er av betydning for hvordan studenter lærer. Forskningsfeltet er den praktiske delen av trafikklærerutdanningen i Norge, ved Høgskolen i Nord-Trøndelag. Forskningen er basert på en hypotese om at studenter har ulikt utbytte av utdanningen, og at dette kan skyldes faktorer som har sitt utspring i forhold rundt organisering, lærernærvær og metodebruk, ansvar for egen læring og lærer/veilederkompetanse.en
dc.format.extent1312512 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.subjectlæringen
dc.subjecttrafikklærerutdanningen
dc.subjectNorgeen
dc.subjectpraktisk opplæringen
dc.titleEn studie av praksisfeltet ved trafikklærerutdanningen i Norge: om faktorer som har betydning for studenters læringsprosessen
dc.typeMaster thesisen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel