• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-20 av 180

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • 100 år etter Ibsen - Om Kongstanke og Folk – en studie av en virksomhet i endring 

      Adde, Merete Wist; Lien, Eva Beate (Master thesis, 2018)
    • Aksjonsforskning som endringsstrategi? Ut fra en forskning sammen med Trygdeetatens ledergruppe i Sør-Trøndelag: Hvordan skape kunnskapsutvikling i fusjonsprosessen mellom Trygdeetaten og Aetat når disse skal bli en ny Arbeids- og Velferdsetat? 

      Berg, Åse; Selbo, Frode (Master thesis, 2006)
    • Arbeidsmiljøutvikling i komplekse organisasjoner. Arbeidsmiljø- og arbeidsklimaundersøkelser fra versjon 1.0 til versjon 2.0 

      Undebakke, Kirsti Godal (Master thesis, 2019)
    • ”Å endre en kjempe av jern” En caseanalyse av Samhandlingsprogrammet i Jernbaneverket 

      Synnevåg, Marit C. (Master thesis, 2013-10-11)
      Gjennom en caseanalyse av Samhandlingsprogrammet i Jernbaneverket har jeg analysert hvordan et initiativ som skal styrke informasjons- og kunnskapsdeling synes å ha undervurdert både samhandlingens og kunnskapens mangfold ...
    • "Å få øye på seg selv"- blir læreren en bedre klasseleder? 

      Fjær, Kirsti Sandnes (Master thesis, 2012-11-06)
      Gjennom en kvalitativ analyse og kobling mellom teori og empiri forsøker jeg å belyse følgende problemstillinger: Hvordan påvirker lærerens kunnskapssyn hans/hennes valg av metoder for å utøve klasseledelse? Hvordan ...
    • Balansekunsten. Opplevde emosjoner hos mellomledere som følge av å stå i krysspress under endring og i kompleksitet 

      Wammer, Erik (Master thesis, 2019)
    • Bedre samhandling ved Hjemmesykepleien i Surnadal kommune gjennom en aksjonsbasert endringsprosess? - hvordan bruke aksjonsforskning til kunnskapsutvikling? 

      Svinvik, Margrethe (Master thesis, 2012-11-06)
      Problemstillingen er knyttet til tilrettelegging av en aksjonsbasert endringsprosess som kan føre til økt samhandlingskompetanse. Jeg har sett på ulike tilnærminger til kunnskapsutvikling og har lagt til grunn et ...
    • "Best før 57 år, minst like god etter" 

      Andreassen, Espen; Berget, Lars; Kruken, Elin (Master thesis, 2019)
    • Better life, better work? 

      Einvik, Inger (Master thesis, 2011-11-09)
      Mitt hovedinntrykk er at det er vanskelig å finne direkte sammenheng mellom idrettssatsingen og prestasjonskulturen på organisasjonsnivå. Det jeg derimot så en klar tendens til, er at det på individnivå skjer en utvikling. ...
    • "Boblende ideer og uformelle møtepunkt" - om ledelse og kreative prosesser hos ansatte. 

      Grevskott, Frode; Halsen, Lise; Svendsen, Bente (Master thesis, 2021)
    • Bruk av fortellinger og refleksjon for å skape ny kunnskap og samhandling mellom kunnskapsarbeidere 

      Strugstad, Torill; Ulvin, Gerd (Master thesis, 2010-10-06)
      Utgangspunktet for masteravhandlingen er å ta i bruk ansattes kunnskap og erfaringer i utviklingsarbeid, og gjennom en praktisk intervensjon bistå Distriktspsykiatrisk senter (DPS) i Stjørdal med å gjennomføre et prosjekt ...
    • Bruk av refleksjon i sykepleierstudentenes kunnskapsutvikling 

      Aasen, Bjørg; Bratseth, Kristin (Master thesis, 2007)
      Avhandlingen omhandler bruk av refleksjon i sykepleierstudenternes praksisstudier. En fast gruppe med studenter (basisgruppe), lærer fra høgskolen og praksisveileder fra sykehuset møtes til ukentlige refleksjonstimer i en ...
    • Bruk av videokonsultasjoner i Helse Nord-Trøndelag 

      Fossland, Camilla Monslaup; Heglum, Hanne; Børstad, Kristian (Master thesis, 2021)
    • “Closing the gap”. An Analyse of International Project Management Practices and Experiences 

      Lillefjell, Shawn (Master thesis, 2013-10-11)
      This thesis will examine a project-based, Norwegian company, Technical-R-Us that delivers products and services to international clients. This thesis will look at the institutional factors found in the Scandinavian culture ...
    • Den digitale kunnskapsøkonomien - hva blir leders rolle? 

      Eikeland, Jostein; Nilsen, Frode; Wråli, Christian (Master thesis, 2018)
    • ”Det fullkomne må ikke bli det godes fiende”: organisasjonsanalyse ved Habiliteringstjenesten for voksne, St.Olavs Hospital, HF 

      Evanger, Marit; Hukkelås, Britt (Master thesis, 2010-10-06)
      Vi har i masteroppgaven gjort en forskning knyttet til Habiliteringstjenesten for voksne i spesialisthelsetjenesten (Havo). Havo skal bidra til bedring av livskvalitet for pasienter med varige funksjonsnedsettelser, og ...
    • Digitalisering eller transformasjon? Hvordan forstås og håndteres den digitale endringsprosessen av ledere i NAV-kontor 

      Bele, Karin; Krogh, Cristina; Remmem, Linn M. (Master thesis, 2020)
    • Digitalisering en nödvändig strategi för att nå jämställdhet – domesticering av digitala verktyget GOEQUAL 

      Eklund, Ulrika; Lilleler, Vegard (Master thesis, 2018)
    • Diskurser om kompetanse og betydningen for tilsettingsprosessen i skolen 

      Alsvik, Bodil Brå; Andersstuen, Elin (Master thesis, 2012-11-05)
      Denne masteroppgaven handler om hvordan kompetanse forstås og konstrueres, og hvilken betydning forståelsen og konstruksjonen har ved tilsetting av lærere i grunnopplæringen. Undersøkelsen er kvalitativ, hvor både ...
    • «Du gir deg jammen aldri du!» En studie om utfordringer knyttet til legitimering og forankring av et utenfor-initiert utviklingsprogram i en kommune 

      Sjåvik, Astri; Wold, Anne Grete (Master thesis, 2013-10-10)
      Analysen vår konkluderer med at det er flere ulike utfordringer knyttet til det å legitimere og forankre et utenfor-initiert utviklingsprogram i «vår kommune». Av særlige kritiske utfordringer kan for det første nevnes ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit