Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHannevig, Lise
dc.contributor.authorValsø, Signe
dc.date.accessioned2010-10-06T08:05:18Z
dc.date.available2010-10-06T08:05:18Z
dc.date.issued2010-10-06T08:05:18Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147179
dc.description.abstractDenne masteravhandlingen handler om medvirkning som verdi og medvirkningsbaserte metoder som strategi for å styrke lærings- og innovasjonsprosesser. Forskningsstudien ble gjennomført i, og i samarbeid med, barnehagevirksomheten Kanvas, våren 2010. Det ble inngått en avtale som forankret samarbeidet og rammene for studien. Grunnlaget for studien bygger på organisasjonens ønske om å bygge medvirkning inn i organisasjonens kjerneområde for kometanse og organisasjonsutvikling.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectlæringen_US
dc.subjectinnovasjonen_US
dc.subjectmedvirkningen_US
dc.subjectbarnehageren_US
dc.titleMedvirkning som drivkraft i lærings- og innovasjonsarbeiden_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber129 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel