Medvirkning som drivkraft i lærings- og innovasjonsarbeid
dc.contributor.author | Hannevig, Lise | |
dc.contributor.author | Valsø, Signe | |
dc.date.accessioned | 2010-10-06T08:05:18Z | |
dc.date.available | 2010-10-06T08:05:18Z | |
dc.date.issued | 2010-10-06T08:05:18Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147179 | |
dc.description.abstract | Denne masteravhandlingen handler om medvirkning som verdi og medvirkningsbaserte metoder som strategi for å styrke lærings- og innovasjonsprosesser. Forskningsstudien ble gjennomført i, og i samarbeid med, barnehagevirksomheten Kanvas, våren 2010. Det ble inngått en avtale som forankret samarbeidet og rammene for studien. Grunnlaget for studien bygger på organisasjonens ønske om å bygge medvirkning inn i organisasjonens kjerneområde for kometanse og organisasjonsutvikling. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | læring | en_US |
dc.subject | innovasjon | en_US |
dc.subject | medvirkning | en_US |
dc.subject | barnehager | en_US |
dc.title | Medvirkning som drivkraft i lærings- og innovasjonsarbeid | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 129 s. | en_US |