Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBuhaug, Borghild Husdal
dc.contributor.authorBergene, Aase
dc.date.accessioned2012-11-05T14:30:39Z
dc.date.available2012-11-05T14:30:39Z
dc.date.issued2012-11-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147253
dc.description.abstractI 2005 innførte Fylkestinget i Nord-Trøndelag et helhetlig kvalitetssystem for utdanningssektoren basert på en modell for planlegging, rapportering og vurdering. Vi har sett på hvilken betydning innføringen av systemet har hatt for ledelsesarbeidet i skolen. Problemstillingen i oppgaven er: Hvordan påvirker kvalitetsutviklingssystemet ledelsesarbeidet i skolen? For å få svar på problemstillingen har vi brukt følgende to forskningsspørsmål: 1. Hvordan er forholdet mellom kvalitetsbegrepet i kvalitetsutviklingssystemets og lederes forståelse av kvalitet. 2. Hvordan vurderer lederne kvalitetsutviklingssystemet som verktøy for kvalitetsutvikling i skolen.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectKvalitetsutviklingssystemno_NO
dc.subjectutdanningssektoren i Nord- Trøndelagno_NO
dc.subjectkvalitetno_NO
dc.subjectledelseno_NO
dc.titleUtvikling, kvalitet og ledelse. Kvalitetsutviklingssystem og ledelse i utdanningssektoren i Nord- Trøndelagno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber110 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel