Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLindseth, Grethe
dc.date.accessioned2013-10-24T13:23:56Z
dc.date.available2013-10-24T13:23:56Z
dc.date.issued2013-10-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147297
dc.description.abstractStudien handler om erfaringsdeling i et læringsverksted, og om hvorvidt dette har gitt individuell og organisatorisk læring. Caseorganisasjonen er NAV. Undersøkelsen retter fokus mot læringsverkstedene på Mulighetskonferansene i 2012. På bakgrunn av dette kan jeg utlede en konklusjon om at funnene viser at erfaringsdeling i læringsverksted både fremmer og bidrar til individuell læring. Tilsvarende viser funnene at erfaringene medarbeiderne gjør seg i konferansene ikke følges tilstrekkelig opp, slik at organisasjonen kan sies å ikke ha lært som følge av erfaringsdelingen.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectLæringsverkstedno_NO
dc.titleFra kunnskap til handling «litt bedre enn i går». En studie av individuell og organisatorisk læring som følge av erfaringsdeling i et læringsverkstedno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber106 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel