Fra kunnskap til handling «litt bedre enn i går». En studie av individuell og organisatorisk læring som følge av erfaringsdeling i et læringsverksted
dc.contributor.author | Lindseth, Grethe | |
dc.date.accessioned | 2013-10-24T13:23:56Z | |
dc.date.available | 2013-10-24T13:23:56Z | |
dc.date.issued | 2013-10-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147297 | |
dc.description.abstract | Studien handler om erfaringsdeling i et læringsverksted, og om hvorvidt dette har gitt individuell og organisatorisk læring. Caseorganisasjonen er NAV. Undersøkelsen retter fokus mot læringsverkstedene på Mulighetskonferansene i 2012. På bakgrunn av dette kan jeg utlede en konklusjon om at funnene viser at erfaringsdeling i læringsverksted både fremmer og bidrar til individuell læring. Tilsvarende viser funnene at erfaringene medarbeiderne gjør seg i konferansene ikke følges tilstrekkelig opp, slik at organisasjonen kan sies å ikke ha lært som følge av erfaringsdelingen. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | Læringsverksted | no_NO |
dc.title | Fra kunnskap til handling «litt bedre enn i går». En studie av individuell og organisatorisk læring som følge av erfaringsdeling i et læringsverksted | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 106 s. | no_NO |