Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJahnke, Anette
dc.date.accessioned2014-09-16T14:25:13Z
dc.date.available2014-09-16T14:25:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationJahnke, A. (2014). Insegel till dialog: skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker (Doktorgradsavhandling). Universitetet i Nordland, Bodø
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/220012
dc.descriptionAvhandling (Ph.D.) – Universitetet i Nordland, 2014nb_NO
dc.language.isoswenb_NO
dc.publisherUniversitetet i Nordlandnb_NO
dc.relation.ispartofseriesPh.D. i studier av profesjonspraksis; nr. 11 (2014)
dc.subjectProfesjonspraksisnb_NO
dc.subjectProfesjonspraksis : Filosofi og teori
dc.subjectMatematikk : Undervisning
dc.subjectMatematikk : Utdanning og forskning
dc.titleInsegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktikernb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel