dc.contributor.author | Jahnke, Anette | |
dc.date.accessioned | 2014-09-16T14:25:13Z | |
dc.date.available | 2014-09-16T14:25:13Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Jahnke, A. (2014). Insegel till dialog: skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker (Doktorgradsavhandling). Universitetet i Nordland, Bodø | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/220012 | |
dc.description | Avhandling (Ph.D.) – Universitetet i Nordland, 2014 | nb_NO |
dc.language.iso | swe | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Ph.D. i studier av profesjonspraksis; nr. 11 (2014) | |
dc.subject | Profesjonspraksis | nb_NO |
dc.subject | Profesjonspraksis : Filosofi og teori | |
dc.subject | Matematikk : Undervisning | |
dc.subject | Matematikk : Utdanning og forskning | |
dc.title | Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | nb_NO |