Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEllingsen, Torill
dc.contributor.authorHanssen, Trond
dc.contributor.authorElvertrø, Berit Anette
dc.date.accessioned2015-10-27T11:26:28Z
dc.date.available2015-10-27T11:26:28Z
dc.date.issued2015-10-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2358113
dc.description.abstractVår studie omhandler hvordan kunnskapsdeling og organisatorisk læring kan økes ved trafikklærerutdanningen ved HiNT. Analysen er delt i flere deler. I første del presenteres våre hovedkategorier og empiri med utsagn fra respondentenes svar. Hovedkategoriene vi kom fram til var samarbeid, arena og kunnskapsdeling. På bakgrunn av analyse, forskningsspørsmål og oppsummering har vi utledet en konklusjon om våre funn i analysen. Disse funnene er kompleksitet, arenaer og bruk av tid og rom.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectkunnskapsdelingnb_NO
dc.subjectorganisatorisk læringnb_NO
dc.subjecttrafikklærerutdanningnb_NO
dc.titleMed døra på gløtt for kunnskapsdelingnb_NO
dc.title.alternative- en studie av kunnskapsdeling blant nærveilederne ved TLUnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber142 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel