Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKleven, Kjersti
dc.contributor.authorOttesen, Laila
dc.date.accessioned2015-11-09T13:36:13Z
dc.date.available2015-11-09T13:36:13Z
dc.date.issued2015-11-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2359749
dc.description.abstractPå hvilken måte kan bruk av kundeverksted være en hensiktsmessig metode for utvikling av dialogen med kundene? med følgende forskningsspørsmål: 1. Hvordan kan man legge til rette for at tilbyder og kunde deler kunnskap med hverandre i kundeverkstedet? 2. På hvilken måte kan tilbyder legge til rette for (utvikling av) dialog mellom tilbyder og kunde i kundeverkstedet? Våre funn viser at kundeverksted kan være en god metode for utvikling av dialog mellom kunde og tilbyder dersom planlegging, gjennomføring og oppfølging i etterkant av kundeverkstedet kan gjøres på en hensiktsmessig måte. Dersom tilbyder kan anvende dyktige prosessveiledere og gjennomføre kundeverkstedet uten uhensiktsmessig stor ressursbruk, mener vi at kundeverkstedet kan bidra til kundedrevet innovasjon gjennom styrking av dialog.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectInnovasjonnb_NO
dc.subjectKundeverkstednb_NO
dc.subjectKundedialognb_NO
dc.subjectKunderådgivningnb_NO
dc.titleKundedrevet innovasjonnb_NO
dc.title.alternativePå hvilken måte kan bruk av kundeverksted være en hensiktsmessig metode for utvikling av dialogen med kundene?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber133 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel