dc.contributor.author | Hübner, Kathrin | |
dc.date.accessioned | 2016-03-10T12:13:41Z | |
dc.date.available | 2016-03-10T12:13:41Z | |
dc.date.issued | 2016-03-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2381970 | |
dc.description.abstract | For fagoppgåva i pedagogikk har eg valt temaet «Risikofylt leik i barnehagen». Oppgåva
byggjer på ei kvalitativ undersøking med bakgrunn i problemstillinga «Korleis vurderer
barnehagelæraren risiko og tryggleik i barns viltre leik?». Bakgrunnen for val av tema er at man
i dagens samfunn er svært opptatt av tryggleik for barna i barnehagen samtidig som barna skal
få utfalde seg i ulike typar leik, deriblant risikofylt leik. Formål med oppgåva er å utvikle
forståing for barnehagelærarens tenkemåtar i forhold til risiko, risikovurdering og risikofylt leik
og finne ut korleis ein som barnehagelærar i praksis kan leggje til rette for risikofylt leik
samtidig som barns tryggleik er ivaretatt. Undersøkinga vart gjennomført i form av intervju og
dokumentstudie. Resultata av undersøkinga viser at den vaksne er svært viktig for
tilrettelegging av risikofylt leik. Barnehagelæraren sin kunnskap, erfaring og evne til refleksjon
samt evne til å delta på barn premisser er viktige verktøy for å kunne leggje til rette for risikofylt
leik i barnehagen. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/ | * |
dc.subject | risikofylt leik | nb_NO |
dc.subject | barnehage | nb_NO |
dc.subject | barnehagelærare | nb_NO |
dc.title | Risikofylt leik i barnehagen: kvalitativ undersøking av barnehagelæraren si vurdering av risiko og tryggleik i barns viltre leik | nb_NO |
dc.type | Student paper, others | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29 s. | nb_NO |