Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSigurdardottir, Helga Dis Isfold
dc.date.accessioned2017-02-10T12:49:34Z
dc.date.available2017-02-10T12:49:34Z
dc.date.created2016-09-30T10:54:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationSigurdardottir, H.D.I. (2016). Domesticating digital game-based learning. Nordic Journal of Science and Technology Studies, 4(1), 5-16. doi:nb_NO
dc.identifier.issn1894-4647
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2430280
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherNorwegian University of Science and Technologynb_NO
dc.rightsNavngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.no*
dc.titleDomesticating digital game-based learningnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.rights.holder© 2016, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber5-16nb_NO
dc.source.volume4nb_NO
dc.source.journalNordic Journal of Science and Technology Studiesnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.5324/njsts.v4i1.2168
dc.identifier.cristin1388049


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal