• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Øvrige publikasjoner
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
  • View Item
  •   Home
  • Øvrige publikasjoner
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Formidling av erfaringer fra klasserommet – lærerens praksis som bidrag til grunnskolelærerstudentens kunnskapsutvikling

Forsbakk, Bente
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
View/Open
Forsbakk.pdf (195.9Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2434124
Date
2016
Metadata
Show full item record
Collections
  • Artikler, rapporter og annet (FLU) [916]
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet [3294]
Original version
Forsbakk, B. (2016). Formidling av erfaringer fra klasserommet – lærerens praksis som bidrag til grunnskolelærerstudentens kunnskapsutvikling. Psykologi i kommunen, 51(5), 17-26.  
Description
 
Akseptert fagfellevurdert versjon (postprint).
 
Dette er manusversjonen av artikkelen Forsbakk, B. (2016). Formidling av erfaringer fra klasserommet – lærerens praksis som bidrag til grunnskolelærerstudentens kunnskapsutvikling. Psykologi i kommunen, 51(5), 17-26. http://www.fpkf.no/tidsskrift/
 
Publisher
Psykologi i kommunen
Journal
Psykologi i kommunen

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit