dc.contributor.author | Forsbakk, Bente | |
dc.date.accessioned | 2017-03-15T07:51:30Z | |
dc.date.available | 2017-03-15T07:51:30Z | |
dc.date.created | 2016-12-16T12:02:59Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Forsbakk, B. (2016). Formidling av erfaringer fra klasserommet – lærerens praksis som bidrag til grunnskolelærerstudentens kunnskapsutvikling. Psykologi i kommunen, 51(5), 17-26. | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1892-3364 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2434124 | |
dc.description | Akseptert fagfellevurdert versjon (postprint). | nb_NO |
dc.description | Dette er manusversjonen av artikkelen Forsbakk, B. (2016). Formidling av erfaringer fra klasserommet – lærerens praksis som bidrag til grunnskolelærerstudentens kunnskapsutvikling. Psykologi i kommunen, 51(5), 17-26. http://www.fpkf.no/tidsskrift/ | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.title | Formidling av erfaringer fra klasserommet – lærerens praksis som bidrag til grunnskolelærerstudentens kunnskapsutvikling | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 17-26 | nb_NO |
dc.source.volume | 51 | nb_NO |
dc.source.journal | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.source.issue | 5 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1413967 | |