Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorForsbakk, Bente
dc.date.accessioned2017-03-15T07:51:30Z
dc.date.available2017-03-15T07:51:30Z
dc.date.created2016-12-16T12:02:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationForsbakk, B. (2016). Formidling av erfaringer fra klasserommet – lærerens praksis som bidrag til grunnskolelærerstudentens kunnskapsutvikling. Psykologi i kommunen, 51(5), 17-26.nb_NO
dc.identifier.issn1892-3364
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2434124
dc.descriptionAkseptert fagfellevurdert versjon (postprint).nb_NO
dc.descriptionDette er manusversjonen av artikkelen Forsbakk, B. (2016). Formidling av erfaringer fra klasserommet – lærerens praksis som bidrag til grunnskolelærerstudentens kunnskapsutvikling. Psykologi i kommunen, 51(5), 17-26. http://www.fpkf.no/tidsskrift/
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherPsykologi i kommunennb_NO
dc.titleFormidling av erfaringer fra klasserommet – lærerens praksis som bidrag til grunnskolelærerstudentens kunnskapsutviklingnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber17-26nb_NO
dc.source.volume51nb_NO
dc.source.journalPsykologi i kommunennb_NO
dc.source.issue5nb_NO
dc.identifier.cristin1413967


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel