• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Øvrige publikasjoner
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Øvrige publikasjoner
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Service branding : the development of a typology of service brands at the corporate level

Skaalsvik, Hugo; Olsen, Bjørn
Journal article, Peer reviewed
Published version
Thumbnail
Åpne
Olsen.pdf (163.1Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2459468
Utgivelsesdato
2015
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (HHN) [390]
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet [1565]
Originalversjon
Skaalsvik, H. & Olsen, B. (2015). Service branding: the development of a typology of service brands at the corporate level. Problems and Perspectives in Management, 13(4), 53-62. Retrieved from https://businessperspectives.org/component/zoo/service-branding-the-development-of-a-typology-of-service-brands-at-the-corporate-level  
Beskrivelse
This is a published version of the paper, available at LLC "CPC "Business Perspectives" at https://businessperspectives.org/component/zoo/service-branding-the-development-of-a-typology-of-service-brands-at-the-corporate-level
Utgiver
LLC “CPC “Business Perspectives”
Tidsskrift
Problems and Perspectives in Management
Opphavsrett
© 2015, The Author(s)

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit