Browsing Master of Science in Business (Siviløkonom) by Title
Now showing items 94-113 of 233
-
Hvordan kan Institutt for Energiteknikk sikre seg mot valutarisiko på EU-prosjekter?
(Master thesis, 2019) -
Hvordan kan ledere motivere til medarbeiderdrevet innovasjon i norske mellomstore bedrifter?
(Master thesis, 2017) -
Hvordan oppfattes globale merkevarer? En studie av heterogenitet i konsumfellesskap.
(Master thesis, 2019) -
Hvordan påvirker makroøkonomiske faktorer avkastningen til norske eiendomsaksjer?
(Master thesis, 2019) -
Hvordan utvikles sosial innovasjon i akademiske spin-offs?
(Master thesis, 2018) -
I hvilken grad forklarer tradisjonelle verdidrivere boligmarkedet Oslo?
(Master thesis, 2023) -
I hvilken grad har boligkjøpekraften til førstegangskjøpere i Bodø endret seg under pandemien?
(Master thesis, 2022) -
The impact of digital technologies on sustomer experience in experiential tourism
(Master thesis, 2022) -
Impact of Social Media Marketing on development of brand awareness among target customers
(Master thesis, 2021) -
Impact of ‘Reactive CSR Strategy’ on Consumer Loyalty -A Case Study of Ncell, Nepal
(Master thesis, 2019) -
Impacts of the Russo-Ukrainian War on the Norwegian Farmed Salmon Price
(Master thesis, 2023)