Sosial og emosjonell kompetanse hos utagerende elever : en kvalitativ studie av læreres erfaringer med sosial og emosjonell kompetanseutvikling hos elever som viser utagerende atferd
dc.contributor.author | Gyldenhav, Jens Arne G. | |
dc.contributor.author | Hansen, Karoline Pedersen | |
dc.date.accessioned | 2018-10-02T08:18:34Z | |
dc.date.available | 2018-10-02T08:18:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2565652 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpasset opplæring - Nord universitet, 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Sosial og emosjonell kompetanse hos utagerende elever : en kvalitativ studie av læreres erfaringer med sosial og emosjonell kompetanseutvikling hos elever som viser utagerende atferd | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 81 | nb_NO |