Hvordan forstår skoleledere skolen som en lærende organisasjon? Hva betyr dette for hvordan de arbeider med å gjøre skolen mer lærende, og hvilke faktorer mener de er viktige for å lykkes med arbeidet?
dc.contributor.author | Ryum, Silja | |
dc.contributor.author | Pettersen, Levi Malm | |
dc.date.accessioned | 2018-10-08T10:42:53Z | |
dc.date.available | 2018-10-08T10:42:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2566827 | |
dc.description | Masteroppgave i kunnskapsledelse (MKL) - Nord universitet 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.title | Hvordan forstår skoleledere skolen som en lærende organisasjon? Hva betyr dette for hvordan de arbeider med å gjøre skolen mer lærende, og hvilke faktorer mener de er viktige for å lykkes med arbeidet? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 97 s. | nb_NO |