dc.contributor.author | Lagestad, Pål Arild | |
dc.contributor.author | Mestad, Ingvild | |
dc.date.accessioned | 2019-03-25T22:11:43Z | |
dc.date.available | 2019-03-25T22:11:43Z | |
dc.date.created | 2018-11-27T12:19:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Lagestad, P. A. & Mestad, I. (2018). Inkludering av minoritetsspråklige elever i kroppsøvingsfaget – utfordringer og strategier med utgangspunkt i et lærerperspektiv. Journal for Research in Arts and Sports Education, 2(3), 18-33. doi: | nb_NO |
dc.identifier.issn | 2535-2857 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2591660 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Inkludering av minoritetsspråklige elever i kroppsøvingsfaget – utfordringer og strategier med utgangspunkt i et lærerperspektiv | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © 2018, The Author(s) | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 18-33 | nb_NO |
dc.source.volume | 2 | nb_NO |
dc.source.journal | Journal for Research in Arts and Sports Education | nb_NO |
dc.source.issue | 3 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.23865/jased.v4.1159 | |
dc.identifier.cristin | 1635706 | |