Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLagestad, Pål Arild
dc.contributor.authorMestad, Ingvild
dc.date.accessioned2019-03-25T22:11:43Z
dc.date.available2019-03-25T22:11:43Z
dc.date.created2018-11-27T12:19:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationLagestad, P. A. & Mestad, I. (2018). Inkludering av minoritetsspråklige elever i kroppsøvingsfaget – utfordringer og strategier med utgangspunkt i et lærerperspektiv. Journal for Research in Arts and Sports Education, 2(3), 18-33. doi:nb_NO
dc.identifier.issn2535-2857
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2591660
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisknb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering av minoritetsspråklige elever i kroppsøvingsfaget – utfordringer og strategier med utgangspunkt i et lærerperspektivnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2018, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330nb_NO
dc.source.pagenumber18-33nb_NO
dc.source.volume2nb_NO
dc.source.journalJournal for Research in Arts and Sports Educationnb_NO
dc.source.issue3nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/jased.v4.1159
dc.identifier.cristin1635706


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal