Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige publikasjoner
Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
Vis innførsel
Hjem
Øvrige publikasjoner
Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Matching instruction with modality-specific learning style : Effects on immediate recall and working memory performance
Aslaksen, Karoline
;
Lorås, Håvard Wuttudal
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Aslaksen.pdf (410.6Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2605124
Utgivelsesdato
2019
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Artikler, rapporter og annet (FLU)
[984]
Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
[3592]
Originalversjon
Aslaksen, K. & Lorås, H. (2019). Matching instruction with modality-specific learning style: Effects on immediate recall and working memory performance. Education Sciences, 9(1): 32. doi:
10.3390/educsci9010032
Utgiver
MDPI
Tidsskrift
Education Sciences
Opphavsrett
© 2019 The Author(s)
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk