Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKjelen, Hallvard Andre
dc.date.accessioned2022-02-08T13:56:23Z
dc.date.available2022-02-08T13:56:23Z
dc.date.created2022-01-12T12:42:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKjelen, H. A. (2021). Faglegheit i litteraturundervisninga? Nokre litteraturlærarmodellar til diskusjon. Nordlit, 48. doi:en_US
dc.identifier.issn1503-2086
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2977754
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherSeptentrio Academic Publishingen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFaglegheit i litteraturundervisninga? Nokre litteraturlærarmodellar til diskusjonen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterne, 2021en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Litteraturvitenskapelige fag: 040en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber12en_US
dc.source.journalNordliten_US
dc.source.issue48en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.7557/13.6336
dc.identifier.cristin1979377


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal