Show simple item record

dc.contributor.authorKjelen, Hallvard Andre
dc.date.accessioned2022-02-08T13:56:23Z
dc.date.available2022-02-08T13:56:23Z
dc.date.created2022-01-12T12:42:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKjelen, H. A. (2021). Faglegheit i litteraturundervisninga? Nokre litteraturlærarmodellar til diskusjon. Nordlit, 48. doi:en_US
dc.identifier.issn1503-2086
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2977754
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherSeptentrio Academic Publishingen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFaglegheit i litteraturundervisninga? Nokre litteraturlærarmodellar til diskusjonen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterne, 2021en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Litteraturvitenskapelige fag: 040en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber12en_US
dc.source.journalNordliten_US
dc.source.issue48en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.7557/13.6336
dc.identifier.cristin1979377


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal