Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMoksnes, Knut
dc.date.accessioned2022-02-08T14:47:06Z
dc.date.available2022-02-08T14:47:06Z
dc.date.created2021-08-19T09:50:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationMoksnes, K. (2021). Oppnåelse av dybdelæring i et teknologi- og design-prosjekt. Nordic Studies in Science Education, 17(2). doi:en_US
dc.identifier.issn1894-1257
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2977784
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNaturfagsentereten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOppnåelse av dybdelæring i et teknologi- og design-prosjekten_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterne, 2021en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber17en_US
dc.source.volume17en_US
dc.source.journalNordic Studies in Science Educationen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.5617/nordina.7966
dc.identifier.cristin1927147


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal