Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAspfors, Jessica M.
dc.contributor.advisorChinga-Ramirez, Carla
dc.contributor.authorElden, Ingrid Elna
dc.date.accessioned2022-05-30T08:49:19Z
dc.date.available2022-05-30T08:49:19Z
dc.date.created2022-05-03T13:52:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationElden, I. (2022). Lærerpraksiser i mangfoldige klasserom: En kvalitativ studie av samhandling i grunnskole for voksne (Doktorgradsavhandling). Nord universitet.en_US
dc.identifier.isbn978-82-93196-50-1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2996676
dc.descriptionAvhandling (Ph.d.) - Nord universitet, 2022en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.relation.ispartofseriesPh.d. i studier av profesjonspraksis;nr. 47
dc.titleLærerpraksiser i mangfoldige klasserom: En kvalitativ studie av samhandling i grunnskole for voksneen_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Ingrid Elden, 2022en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber254en_US
dc.identifier.cristin2021015


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel