• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Masteroppgaver i tilpasset opplæring
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Masteroppgaver i tilpasset opplæring
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ASK som verktøy for inkludering. En kvalitativ studie som belyser faktorer for ASK som et meningsfullt verktøy i skolen

Alstad, Kristin Torgersen
Master thesis
Thumbnail
View/Open
AlstadKristinTorgersen.pdf (751.6Kb)
URI
https://hdl.handle.net/11250/3016469
Date
2022
Metadata
Show full item record
Collections
  • Masteroppgaver i tilpasset opplæring [321]
Description
Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk- Nord universitet 2022
Publisher
Nord universitet

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit