dc.contributor.author | Alstad, Kristin Torgersen | |
dc.date.accessioned | 2022-09-08T07:35:21Z | |
dc.date.available | 2022-09-08T07:35:21Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3016469 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk- Nord universitet 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | ASK som verktøy for inkludering. En kvalitativ studie som belyser faktorer for ASK som et meningsfullt verktøy i skolen | en_US |
dc.title.alternative | AAC as a tool for inclusion | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 66 s. | en_US |