Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAlstad, Kristin Torgersen
dc.date.accessioned2022-09-08T07:35:21Z
dc.date.available2022-09-08T07:35:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3016469
dc.descriptionMaster i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk- Nord universitet 2022en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleASK som verktøy for inkludering. En kvalitativ studie som belyser faktorer for ASK som et meningsfullt verktøy i skolenen_US
dc.title.alternativeAAC as a tool for inclusionen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber66 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel