Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorZhao, Yan
dc.contributor.authorMoen, Hilde Berit
dc.date.accessioned2022-11-16T21:52:29Z
dc.date.available2022-11-16T21:52:29Z
dc.date.created2022-02-22T13:43:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationZhao, Y., & Moen, H. B. (2022). Shaping transnational learning positions and understanding social work in context–students’ experiences of a short-term exchange program. Social Work Education, doi:en_US
dc.identifier.issn1470-1227
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3032269
dc.language.isoengen_US
dc.publisherTaylor & Francisen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleShaping transnational learning positions and understanding social work in context–students’ experiences of a short-term exchange programen_US
dc.title.alternativeShaping transnational learning positions and understanding social work in context–students’ experiences of a short-term exchange programen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosialt arbeid: 360en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289en_US
dc.source.journalSocial Work Educationen_US
dc.identifier.doi10.1080/02615479.2022.2039114
dc.identifier.cristin2004529


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal