Læreres teamsamarbeid - mot mer nyanserte forståelser En studie av læreres interaksjoner i teamsamarbeid og deres refleksjoner om samarbeidet og muligheter for egen læring.
Doctoral thesis
Published version
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3036088Utgivelsesdato
2022Metadata
Vis full innførselOriginalversjon
Lysberg, J. (2022). Læreres teamsamarbeid - mot mer nyanserte forståelser En studie av læreres interaksjoner i teamsamarbeid og deres refleksjoner om samarbeidet og muligheter for egen læring (Doktorgradsavhandling). Nord universitet.Beskrivelse
Avhandling (Ph.d.) - Nord universitet, 2022
Består av
Artikkel I: Lysberg, J. & Rusk, F. (2022). Teachers' decision-making processes during situated teamwork. Education Inquiry. Artikkelen er tilgjengelig på: https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/3034728Artikkel II: Lysberg, J. & Rønning, W. (2021). Teachers' reflections on proposals for change in situated teamwork. Reflective Practice, 22(4). Artikkelen er tilgjengelig på: https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/2982323
Artikkel III: Lysberg, J. (2022). Unpacking capabilities for professional learning: teachers’ reflections on processes of collaborative inquiry in situated teamwork. Journal of Workplace Learning. Artikkelen er tilgjengelig på: https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/3013774