Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRønning, Wenche
dc.contributor.advisorMausethagen, Sølvi
dc.contributor.advisorRusk, Fredrik
dc.contributor.authorLysberg, Julie
dc.date.accessioned2022-12-06T11:23:22Z
dc.date.available2022-12-06T11:23:22Z
dc.date.created2022-12-05T12:15:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationLysberg, J. (2022). Læreres teamsamarbeid - mot mer nyanserte forståelser En studie av læreres interaksjoner i teamsamarbeid og deres refleksjoner om samarbeidet og muligheter for egen læring (Doktorgradsavhandling). Nord universitet.en_US
dc.identifier.isbn978-82-93196-61-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3036088
dc.descriptionAvhandling (Ph.d.) - Nord universitet, 2022en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.relation.ispartofseriesPh.d. i profesjonsvitenskap;nr. 56
dc.relation.haspartArtikkel I: Lysberg, J. & Rusk, F. (2022). Teachers' decision-making processes during situated teamwork. Education Inquiry. Artikkelen er tilgjengelig på: https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/3034728en_US
dc.relation.haspartArtikkel II: Lysberg, J. & Rønning, W. (2021). Teachers' reflections on proposals for change in situated teamwork. Reflective Practice, 22(4). Artikkelen er tilgjengelig på: https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/2982323en_US
dc.relation.haspartArtikkel III: Lysberg, J. (2022). Unpacking capabilities for professional learning: teachers’ reflections on processes of collaborative inquiry in situated teamwork. Journal of Workplace Learning. Artikkelen er tilgjengelig på: https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/3013774en_US
dc.titleLæreres teamsamarbeid - mot mer nyanserte forståelser En studie av læreres interaksjoner i teamsamarbeid og deres refleksjoner om samarbeidet og muligheter for egen læring.en_US
dc.title.alternativeLæreres teamsamarbeid - mot mer nyanserte forståelser En studie av læreres interaksjoner i teamsamarbeid og deres refleksjoner om samarbeidet og muligheter for egen læring.en_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Julie Lysberg, 2022en_US
dc.source.pagenumber224en_US
dc.identifier.cristin2088669


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel