dc.contributor.author | Halberg, Haakon | |
dc.contributor.author | Lyngstad, Anne Berit | |
dc.date.accessioned | 2023-01-24T07:58:45Z | |
dc.date.available | 2023-01-24T07:58:45Z | |
dc.date.created | 2022-12-20T11:23:19Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Halberg, H. & Lyngstad, A. B. (2022). Å bevege seg i og gjennom tekster. Skjønnlitterær lesing i tverrfaglig undervisning om rovdyr på mellomtrinnet. 8(2), 64-81. doi: | en_US |
dc.identifier.issn | 2464-1596 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3045637 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Å bevege seg i og gjennom tekster. Skjønnlitterær lesing i tverrfaglig undervisning om rovdyr på mellomtrinnet | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Forfatterne, 2022 | en_US |
dc.source.pagenumber | 64-81 | en_US |
dc.source.volume | 8 | en_US |
dc.source.journal | Nordic Journal of Literacy Research | en_US |
dc.source.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.23865/njlr.v8.3178 | |
dc.identifier.cristin | 2095615 | |