Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLøken, Trygve Kvåle
dc.date.accessioned2023-03-02T10:11:19Z
dc.date.available2023-03-02T10:11:19Z
dc.date.created2023-01-11T09:04:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationLøken, T. K. (2022). Computational thinking through geometric understanding: A case study on programming in mathematics education. NIKT: Norsk IKT-konferanse for forskning og utdanning, (4).en_US
dc.identifier.issn1892-0721
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3055259
dc.language.isoengen_US
dc.publisherNorsk IKT-konferanse for forskning og utdanningen_US
dc.titleComputational thinking through geometric understanding : A case study on programming in mathematics educationen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.journalNIKT: Norsk IKT-konferanse for forskning og utdanningen_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.cristin2104635


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel