Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAadland, Eli Kristin
dc.contributor.authorHelland, Merete Hagen
dc.contributor.authorAsk, Anne Merete Selvik
dc.contributor.authorSandvik, Camilla
dc.date.accessioned2023-04-20T07:34:22Z
dc.date.available2023-04-20T07:34:22Z
dc.date.created2023-04-14T17:36:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationAadland, E. K., Helland, M. H., Ask, A. S. & Sandvik, C. (2023). Tilfeldigheter styrer undervisningspraksis i mat og helse på 1.-4. trinn. Acta Didactica Norden, 17(1). doi:en_US
dc.identifier.issn2535-8219
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3063934
dc.language.isonoben_US
dc.publisherActa Didactica Nordenen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTilfeldigheter styrer undervisningspraksis i mat og helse på 1.-4. trinnen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterne, 2023en_US
dc.source.pagenumber21en_US
dc.source.volume17en_US
dc.source.journalActa Didactica Norden (ADNO)en_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.5617/adno.9720
dc.identifier.cristin2140951


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal