Lærlingeordningen - Fra kunnskap til kompetanse. «Utfordringen for norsk kunnskapspolitikk er at landet ikke får nok kompetanse ut av befolkningens talent.» (NOU: 1988, ref. i NOU: 2018: 15)
dc.contributor.author | Severeide, Iren Kvernland | |
dc.contributor.author | Nordseth, Katrine | |
dc.date.accessioned | 2023-05-04T08:08:03Z | |
dc.date.available | 2023-05-04T08:08:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3066108 | |
dc.description | Master i kunnskapsledelse - Nord universitet 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Lærlingeordningen - Fra kunnskap til kompetanse. «Utfordringen for norsk kunnskapspolitikk er at landet ikke får nok kompetanse ut av befolkningens talent.» (NOU: 1988, ref. i NOU: 2018: 15) | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 127 s. | en_US |