Den usynlige og plagsomme eleven. En kvalitativ forskningsundersøkelse om hvordan lærere tilrettelegger for sosial og faglig mestring hos innagerende elever.
dc.contributor.author | Antonsen, Frode | |
dc.date.accessioned | 2023-11-14T08:39:02Z | |
dc.date.available | 2023-11-14T08:39:02Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3102318 | |
dc.description | Masteroppgave i praktisk kunnskap - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | praktisk kunnskap | en_US |
dc.title | Den usynlige og plagsomme eleven. En kvalitativ forskningsundersøkelse om hvordan lærere tilrettelegger for sosial og faglig mestring hos innagerende elever. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 106 s. | en_US |