Den gode lærer. En kvalitativ undersøkelse av hvordan elever på 7. trinn beskriver «den gode lærer», og hvilken betydning den gode lærer har for elevenes trivsel og motivasjon for læring.
dc.contributor.author | Dahl, Amalie | |
dc.date.accessioned | 2023-11-16T13:01:19Z | |
dc.date.available | 2023-11-16T13:01:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3103001 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Den gode lærer. En kvalitativ undersøkelse av hvordan elever på 7. trinn beskriver «den gode lærer», og hvilken betydning den gode lærer har for elevenes trivsel og motivasjon for læring. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 68 s. | en_US |