Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige publikasjoner
Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
Vis innførsel
Hjem
Øvrige publikasjoner
Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Teachers’ perspectives on programming through emerging technologies in mathematics education
Løken, Trygve Kvåle
;
Mushtaq, Asif
;
Eichler, Klaus-Peter
;
Bimova, Daniela
Chapter
Published version
Åpne
Løken.pdf (Låst)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3136599
Utgivelsesdato
2023
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Artikler, rapporter og annet (FLU)
[991]
Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
[3644]
Originalversjon
Løken, T. K., Mushtaq, A., Eichler, K.-P. & Bimova, D. (2023). Teachers’ perspectives on programming through emerging technologies in mathematics education. Proceedings of CERME13 2712-2719.
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk