Browsing Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU) by Title
Now showing items 1944-1963 of 2028
-
Videografi som veiledningsredskap for kritisk refleksjon over profesjonsutøvelse
(Journal article; Peer reviewed, 2015) -
Videregående opplæring og foreldresamarbeid : kontaktlærerens oppfatning og betydning
(Master thesis, 2014) -
Viktige faktorer for studenters læring i sykepleierutdanningen : en studie av deltidssykepleiestudenters erfaringer over hva som har vært viktig for læring og læringsprosessen relatert til teoretisk- og praksisundervisning
(Master thesis, 2010)Hensikten med denne masteroppgaven er å se nærmere på deltidssykepleiestudenters erfaringer. Hvilke erfaringer har deltidsstudenter når det gjelder hva som er viktig for læring og læreprosess relatert til teoretisk- ... -
Viktige perspektiver på skriving i skolen
(Others, 2008-04-11)Bokmelding av: Harald Nilsen Lorentzen, Rutt Trøyte og Jon Smidt (red.). Å skrive i alle fag - 2008. -
«Vil repetert sprint med retningsendring påvirke fotballutholdenheten og akselrasjonshurtigheten i større grad enn repetert sprint uten retningsendring?" grad enn repetert sprint uten retningsendring?»
(Master thesis, 2015-07-06)Med bakgrunn i treningsprinsippet spesifisitet, ønsket jeg gjennom denne studien å se på utholdenhetstrening i sesong for fotballspillere. Mange studier tyder på at repetert sprint kan være en funksjonell treningsmetode ... -
Visions for Teacher Education – Experiences from Finland
(Journal article; Peer reviewed, 2012) -
Visual and Artefactual Approaches in Engaging Teachers with Multilingualism : Creating DLCs in Pre-Service Teacher Education
(Peer reviewed; Journal article, 2022)This paper reports on a study of teachers’ engagement with their own multilingualism in a pre-service teacher education context. As linguistic diversity in society and schools around the globe is increasing, teachers are ... -
Visuelle vendinger i videoanalyse : Transkripsjon i møte med barnehagens marginaliserte og målbundne materialiteter
(Chapter, 2021)Dette kapittelet er en metodologisk og etisk utforskning av følgende problemstilling: Hvordan transkribere og analysere tilstedeværelsen og praksisene til barnehagens yngste barn, og andre menneskelige og ikke-menneskelige ... -
Vokalarrangering i en populærmusikalsk kontekst
(Master thesis, 2018) -
Voksne barn som pårørende til afasirammede
(Master thesis, 2015) -
Vold i nære relasjoner
(Master thesis, 2018) -
Vorwort
(Chapter, 2022) -
VR-teknologi fra tanke til handling -veien til framtidens læring
(Master thesis, 2022) -
Vurdering av innsats i kroppsøving – fra et lærerperspektiv
(Master thesis, 2021)