Browsing Masteroppgaver i tilpassa opplæring by Subject "VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282"
Now showing items 1-20 of 273
-
3 læreres perspektiv på inkludering av elever med ASD i klassemiljøet og i ordinær undervisning.
(Master thesis, 2021) -
«Alle skal være en del av fellesskapet» - En kasusstudie av inkludering.
(Master thesis, 2021) -
Arbeid med lesestrategier på 7. trinn : nyttig del av læringsarbeidet eller bortkastet tid?
(Masteroppgave i tilpassa opplæring;nr. 5/2010, Master thesis, 2010)Bakgrunn: Elever i Norge har lave leseferdigheter og har lav bevissthet om lesestrategier. Det er helst sterke lesere som bruker dem, og det er ikke enhetsskolens fortjeneste. Elever som strever med lesing kan oppleve ... -
Bare en del av et mål: klassisk litteratur i skolen
(Master thesis, 2015) -
Barn og unge med kreft i skolen : utfordringer og tilpasninger
(Masteroppgave i tilpassa opplæring;8/2013, Master thesis, 2013) -
Barnehagelærerens arbeid med språkvansker i barnehagen
(Master thesis, 2018) -
Barneskolelæreren og engelskundervisning – en kvalitativ undersøkelse
(Master thesis, 2020) -
Bruk av konkretiseringsmateriell i matematikkens begynneropplæring
(Master thesis, 2020) -
Bruk av Trygghetssirkelen(COS) i arbeidet med barn med utrygg tilknytning i barnehagen
(Master thesis, 2016) -
De usynlige barna : en kvalitativ studie av læreres utfordringer i møte med innagerende elever
(Master thesis, 2018)