• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • View Item
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Den profesjonelle førskolelærer: nyutdannete førskolelærere

Magnell, Lena Christin
Student paper, others
Thumbnail
View/Open
Fagoppgave Lena C. Magnell 2010.pdf (10.99Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/145354
Date
2011-03-08
Metadata
Show full item record
Collections
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning [54]
Abstract
Nyutdannete førskolelærere trenger en god start. Du skal kunne forvente å få en introduksjon om den nye arbeidsplassen din. Slik en foresatt forventer at de blir introdusert når barnet deres begynner i barnehagen. Men er barnehage eier/styrere like gode på å ta i mot nye førskolelærere? Hvem har ansvar for å veilede og hjelpe den nyutdannede førskolelærer og hvordan er rutinene i barnehagene i forhold til å ta i mot nyutdannede. Dette fikk meg til å få lyst til å forske nærmere på hvordan ting egentlig er ute i barnehagene. Jeg har da valgt å se på: Hvordan blir nyutdannete førskolelærere ivaretatt når de begynner å jobbe i barnehage?

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit