Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOpdal, Sylvia
dc.date.accessioned2011-03-08T13:06:18Z
dc.date.available2011-03-08T13:06:18Z
dc.date.issued2011-03-08T13:06:18Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145356
dc.description.abstractFormålet med oppgaven min er todelt. Mitt motto er at jeg ikke bare skal bli en førskolelærer, men en god førskolelærer. Når jeg har valgt veiledning som tema for forskningsoppgaven min, er målet mitt å øke min egen kompetanse på veiledning. Jeg ser det som et skritt i retningen mot det å bli en god førskolelærer. Det andre formålet handler om hva jeg som kommende førskolelærer har å forholde meg til i forhold til lovverk. I rammeplanen står det at "kvalitetsutvikling innebærer en stadig utvikling av personalets kompetanse og styrer og pedagogisk leder har ansvar for å veilede det øvrige personalet slik at alle får en felles forståelse av barnehagens ansvar og oppgaver". Dette innebærer at jeg som førskolelærer trenger kompetanse i forhold til veiledning av assistenter som metode for kompetanseheving.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectveiledningen_US
dc.subjectbarnehageen_US
dc.subjectassistenteren_US
dc.titleVeiledning som metode til kompetanseheving for assistenter i barnehagen: fagoppgave i pedagogikken_US
dc.typeStudent paper, othersen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en_US
dc.source.pagenumber34 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel