• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • View Item
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tilknytning i barnehagen

Kopperud, Hilde Kristine
Student paper, others
Thumbnail
View/Open
Fagoppgave_Hilde_K_Kopperud2011.pdf (1.309Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/145366
Date
2012-02-29
Metadata
Show full item record
Collections
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning [54]
Abstract
Når barnet starter i barnehage, så er dette en stor omveltning for barnet som er vant til at tilknytningspersonene alltid er i nærhet. I barnehagen er det mange andre barn og noen voksne som nå skal ta vare på barnet og dekke barnets behov både mentalt og fysisk. For noen kan denne overgangen som sagt gå veldig bra og for andre kan det ta tid. Når jeg hører fra andre og leser artikler om hvor viktig primærkontakt er for barnet, så har jeg ett ønske om å se litt nærmere på hva som er erfaringene i forskjellige barnehager. Problemstillingen ble da som følger: Hvordan møter førskolelærere barn i barnehagen, med tanke på tilknytning?

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit