Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKopperud, Hilde Kristine
dc.date.accessioned2012-02-29T10:28:49Z
dc.date.available2012-02-29T10:28:49Z
dc.date.issued2012-02-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145366
dc.description.abstractNår barnet starter i barnehage, så er dette en stor omveltning for barnet som er vant til at tilknytningspersonene alltid er i nærhet. I barnehagen er det mange andre barn og noen voksne som nå skal ta vare på barnet og dekke barnets behov både mentalt og fysisk. For noen kan denne overgangen som sagt gå veldig bra og for andre kan det ta tid. Når jeg hører fra andre og leser artikler om hvor viktig primærkontakt er for barnet, så har jeg ett ønske om å se litt nærmere på hva som er erfaringene i forskjellige barnehager. Problemstillingen ble da som følger: Hvordan møter førskolelærere barn i barnehagen, med tanke på tilknytning?no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectbarnehagerno_NO
dc.subjecttilknytningno_NO
dc.titleTilknytning i barnehagenno_NO
dc.typeStudent paper, othersno_NO
dc.source.pagenumber22 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel