• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • View Item
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Det kompetente barnet : i lys av Albert Banduras sosialkognitive teori - hvordan pedagogens verdisyn kan påvirke barns hverdagsmestring

Børstad, Bente
Student paper, others
Thumbnail
View/Open
Detkompetentebarnet.pdf (1.674Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/145368
Date
2013-02-14
Metadata
Show full item record
Collections
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning [54]
Abstract
Etter å ha reflektert rundt temaet mestring ble det klart at jeg ville finne ut mer om hvordan pedagogens verdisyn kunne påvirke barns hverdagsmestring. Perspektiv og teorigrunnlag ble valgt fordi Albert Banduras sosialkognitive teori er relevant i forbindelse med mestring, og fordi jeg eropptatt av både indre og ytre faktorer i denne sammenheng. Målet med oppgaven er å finne ut hvordan Albert Banduras sosialkognitive teori kan ses i sammenheng med pedagogens verdisyn og barns hverdagsmestring, og hvordan dette kommer til syne i praksis

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit