Den profesjonelle førskolelærer: profesjonsoppgave i pedagogikk
dc.contributor.author | Al-Jaml, Hana | |
dc.date.accessioned | 2014-02-21T08:51:57Z | |
dc.date.available | 2014-02-21T08:51:57Z | |
dc.date.issued | 2014-02-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145418 | |
dc.description.abstract | Foreldresamarbeidet foregår både i formelle og uformelle situasjoner. Her fokuserer jeg på samarbeid med minoritetsspråklige foreldre i de uformelle situasjoner. Det jeg legger i begrepet uformelle situasjoner er der barnet hentes og bringes. Med bakgrunn av dette har jeg valgt problemstillingen: Hvordan legger den profesjonelle førskolelæreren til rette for samarbeid med minoritetesspråklige foreldre i bringe- og hentesituasjonen? | no_NO |
dc.subject | foreldresamarbeid | no_NO |
dc.subject | minoritetsspråklige | no_NO |
dc.subject | foreldre | no_NO |
dc.subject | barnehage | no_NO |
dc.title | Den profesjonelle førskolelærer: profesjonsoppgave i pedagogikk | no_NO |
dc.type | Student paper, others | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 28 s. | no_NO |