• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Artikler, rapporter og annet (FLU)
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Artikler, rapporter og annet (FLU)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Samfunnets kompetansekrav utviklet i små skolemiljøer

Løfsnæs, Elsa
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
View/Open
LøfsnæsSamfunnets.pdf (1.027Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/145871
Date
2009
Metadata
Show full item record
Collections
  • Artikler, rapporter og annet (FLU) [572]
Original version
Løfsnæs, E. (2009). Samfunnets kompetansekrav utviklet i små skolemiljøer. Skolepsykologi 44(5), 27-36.  
Abstract
Artikkelen fremhever små skolemiljøers særegne rammeforutsetninger for utvikling av "lokalkulturell handlingskompetanse" (Raaen, 1984), og at Kunnskapsløftets krav om målbare faglige resultater kan bidra til en lik, men ikke likeverdig utvikling for skoler som fra før strever med å utnytte sine kvalitative rammeforutsetninger.
Publisher
Forum for psykologer i kommuner/fylkeskommuner
Journal
Skolepsykologi

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit