Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLøfsnæs, Elsa
dc.date.accessioned2012-11-19T16:24:25Z
dc.date.available2012-11-19T16:24:25Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationLøfsnæs, E. (2009). Samfunnets kompetansekrav utviklet i små skolemiljøer. Skolepsykologi 44(5), 27-36.no_NO
dc.identifier.issn0333-0389
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145871
dc.description.abstractArtikkelen fremhever små skolemiljøers særegne rammeforutsetninger for utvikling av "lokalkulturell handlingskompetanse" (Raaen, 1984), og at Kunnskapsløftets krav om målbare faglige resultater kan bidra til en lik, men ikke likeverdig utvikling for skoler som fra før strever med å utnytte sine kvalitative rammeforutsetninger.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherForum for psykologer i kommuner/fylkeskommunerno_NO
dc.subjectsmå skolerno_NO
dc.subjectkompetansekravno_NO
dc.titleSamfunnets kompetansekrav utviklet i små skolemiljøerno_NO
dc.typeJournal articleno_NO
dc.typePeer reviewedno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280no_NO
dc.source.pagenumber27-36no_NO
dc.source.volume44no_NO
dc.source.journalSkolepsykologino_NO
dc.source.issue5no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel