Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStrugstad, Torill
dc.contributor.authorUlvin, Gerd
dc.date.accessioned2010-10-06T08:35:53Z
dc.date.available2010-10-06T08:35:53Z
dc.date.issued2010-10-06T08:35:53Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147189
dc.description.abstractUtgangspunktet for masteravhandlingen er å ta i bruk ansattes kunnskap og erfaringer i utviklingsarbeid, og gjennom en praktisk intervensjon bistå Distriktspsykiatrisk senter (DPS) i Stjørdal med å gjennomføre et prosjekt om samhandling med fastleger. Problemstillingen i avhandlingen er utledet fra dette: Bruk av fortellinger og refleksjon for å skape ny kunnskap og samhandling mellom kunnskapsarbeidere. Vi har valgt å belyse problemstillingen gjennom følgende punkt: 1) En medvirkningsbasert intervensjon som kan bidra til at kunnskap vokser fram gjennom refleksjon og anerkjennelse 2) Kan medvirkningsbasert intervensjon bidra til læring og nye forutsetninger for samhandling mellom kunnskapsarbeidere? Datamaterialet i denne avhandlingen er basert på egne beskrivelser av vår intervensjon samt sitat fra respondentenes fortellinger og refleksjoner, som vi benytter for å illustrere den medvirkningsbaserte intervensjonen. Disse dataene har vi drøftet i lys av relevant teori for å belyse problemstillingen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectsamhandlingen_US
dc.subjectfastlegeren_US
dc.subjectmedvirkningen_US
dc.subjectkunnskapsutviklingen_US
dc.subjecthelsearbeidereen_US
dc.subjectlæringen_US
dc.titleBruk av fortellinger og refleksjon for å skape ny kunnskap og samhandling mellom kunnskapsarbeidereen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber113 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel