Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMandelid, Gerd-Elisabeth
dc.date.accessioned2011-11-09T12:09:12Z
dc.date.available2011-11-09T12:09:12Z
dc.date.issued2011-11-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147229
dc.description.abstractMin konklusjon på problemstillingen er følgende: Klasselærerteamene bidrar til å utvikle skolen som en lærende organisasjon ved å være en arena for organisatorisk læring, først og fremst på individnivå, og i mindre grad på systemnivå. En lærende organisasjon etterspør reflekterte praktikere. Hvis klasselærerteam skal videreutvikle seg som en arena for organisatorisk læring også på systemnivå, må organiseringen av, og arbeidet i teamene ha som målsetting å stimulere delingskulturen ytterligere ved mer tid til grundigere dialog og felles refleksjon. Det er kjernen i organisatorisk læring og utvikling av en lærende organisasjon.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectorganisasjonsutviklingno_NO
dc.subjectklasselærerteamno_NO
dc.titleUtvikling av lærende organisasjon gjennom teamarbeid : klasselærerteam - en arena for organisatorisk læring?no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber120 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel