• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Masteroppgaver i tilpasset opplæring
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Masteroppgaver i tilpasset opplæring
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?

Kjellså, Tove Julie
Master thesis
Thumbnail
View/Open
Kjellsaa.pdf (1.130Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/219219
Date
2014
Metadata
Show full item record
Collections
  • Masteroppgaver i tilpasset opplæring [321]
Description
Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014
Publisher
Universitetet i Nordland

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit