Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKjellså, Tove Julie
dc.date.accessioned2014-09-10T07:05:38Z
dc.date.available2014-09-10T07:05:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/219219
dc.descriptionMasteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Nordlandnb_NO
dc.subjecttilpassa opplæringnb_NO
dc.titleHvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel